Avui el que hem fet ha sigut crear la llista amb els blocs dels companys, redactar la presentació del nostre bloc i estructurar i dissenyar els patrons d'aquest. Tanmateix, com familiaritzar-nos amb aquesta eina de treball. Destaquem que no hem tingut cap imprevist ja que els objectius del bloc els teníem tots bastant clars.
Tenim moltes ganes de continuar avançant amb aquest projecte.
Aquest títol ens planteja un problema sobre la organització urbanística de Girona i ens fa plantejar diverses qüestions, per tant pensem que és l’adequat. En el blog podem distinigir fàcilment de forma visual les diferents pàgines que ens presenten. En el diari del blog només hi trobem una entrada, que ens aporta informació sobre l’organització del grup i el desenvolupament del treball. A la llista de blogs amics podem observar que falten 6 blogs més.
ResponderEliminarEl text està ben redactat i no trobem faltes gramaticals ni ortogràfiques. L’idioma que s’utilitza per a presentar el blog és el mateix en totes les entrades exceptuant les dates que segueixen els paràmetres estructurats per la web.
En aquest bloc la presentació no és correcte, no té un diari llavors, la única entrada que hi ha no està ben feta. Trobem un punt en comptes d’una coma a l’escrit de la presentació, això dificulta i altera el sentit de la frase i de la informació que es vol donar, tot i això, no hi ha faltes d’ortografia. El títol és correcte, perquè està problematitzat, en forma de pregunta i planteja un problema per resoldre. El disseny de les pàgines i del blog en general és senzill, es pot organitzar millor i podria ser més original. És poc atractiu de cara a la seva funció didàctica. A les pestanyes, el tipus de lletra utilitzat fa que no s’entengui bé el títol. Falten pestanyes per afegir. Hi trobem una anomenada organització dels continguts que és erronea, perquè aquest títol hauria de forma part del dossier del mestre.
ResponderEliminarSi pot trobar la llista de blocs amics, però no hi és tota, falten més blocs i a més, aquesta llista està repetida dues vegades. No han utilitzat etiquetes per poder accedir més fàcilment i el llenguatge emprat no és el mateix en les diferents parts del bloc, però sí permet fer comentaris.
Hem avaluat al matí el bloc i quan hem anat a penjar-ho ens hem trobat en que molts aspectes del bloc (tipus de lletra, diari…) han estat rectificats. Els canvis s’han fet el dia de la coavaluació cosa que no estava permès i el grup pensem que no és just. Per tant, exposem el que hem observat des de primer moment en que hem analitzat el bloc.